Nejnovější

Adriana selfie

autor: adriana modelka


Nejlépe hodnocená

Kráska

autor: naia

hodnocení: 1,8 / 18x


Kalendář akcí

[ všechny akce šipka ]

16.09.2020

Sport pomáhá imunitě

Autor: Jolana Holáňová

Sport pomáhá imunitě

Po horkých letních dnech mnohé z nás zaskočily chladné večery a nízké, až podzimní teploty, přes den. Dobrá imunita je tak základ pro to, abychom podzim zvládli bez rýmy a nachlazení.



Konec sezóny


Čeká nás ještě babí léto, přesto už myslíme na podzim. Některé aktivity budeme muset omezit kvůli rozmarům počasí a změnit bude potřeba i šatník. V létě nám stačí šortky a tričko, na podzim je potřeba sportovní oblečení trochu teplejší. Nemusíme se úplně vzdát všech svých koníčků a pohybových aktivit, jen je nutné více nad oblékáním přemýšlet. Vyhneme se tak nachlazení a zbytečné rýmě, která nám dokáže zkomplikovat život a omezit nás v práci i soukromých aktivitách. Základem je ale dobrá imunita, která pomůže ubránit se všem bacilům. Na jejím zlepšení a posílení můžeme zapracovat kdykoli, pomůže nám sport, dostatek odpočinku a samozřejmě i vitamíny.



Vitamíny posílí


Někdy si ještě nechceme přiznat, že už se blíží konec léta a venku je chladněji, vyběhneme jen v tričku a zdravotní problémy na sebe nenechají dlouho čekat. Stačí lehká bunda, která nás ochrání před větrem nebo deštěm, a nemusíme si dělat starosti. Rozlišujte, zda budete brzy zpět doma v teple, nebo se budete venku pohybovat celý den a nezapomeňte na pravidlo vrstvení. Tedy mít více lehčích a tenčích vrstev na sobě než jednu silnou. Pak můžete jednotlivé vrstvy odkládat nebo oblékat, podle toho, zda je vám chladno nebo naopak teplo. V teplejší dny nám tak stačí funkční tričko a mikina nebo bunda, pro chladnější počasí pak přidejte ještě tílko nebo triko s dlouhým rukávem. Jak pravil klasik, není špatné počasí, jen špatné oblečení. Kromě sportu dopřejte svému tělu i dostatek odpočinku a spánku, aby mělo čas regenerovat. Jídelníček bychom měli obohatit o více zeleniny a ovoce, na podzim o něj není nouze, a pokud je potřeba, doplnit i tablety vitamínů a minerálů.



Dobrým tipem na doplnění vitamínů je smoothie, nápoj z ovoce a zeleniny. Tu si můžete vybrat podle vaší chuti nebo co zrovna máte doma, doplnit bylinky nebo třeba skořici pro lepší chuť a rozmixovat na hladký koktejl. Smoothie chutná i dětem a je vhodné třeba jako svačina plná vitamínů.



Zdroj foto: Upbrands.cz, Pixabay.com



« Zpět

reklama
reklama
Jazyková škola LITE
reklama
NICE MAGAZINE
LetníServis.cz