Nejnovější

V bílých punčoškách...

autor: jordney.love


Nejlépe hodnocená

Glamour

autor: jordney.love

hodnocení: 1,0 / 2x


Kalendář akcí

[ všechny akce šipka ]

04.08.2011

Business for Breakfast – nový obchodní kanál na českém trhu

Autor: Ivo Mikolášek (MENHOUSE.cz)

Business for Breakfast – nový obchodní kanál na českém trhu

Do České republiky zavítal v září 2009 nový koncept Business for Breakfast, který je novinkou pro všechny podnikatele, majitele firem a profesionály v oblasti rozvoje svých firem. BforB je efektivní marketingová strategie, jak podpořit produkty a služby firem prostřednictvím profesionální aplikace doporučení a referencí a vytvořit tak profitní, dlouhotrvající zdroj nových obchodních příležitostí.


V dnešní době si lámeme hlavu jak to udělat, aby naše firma byla vidět víc než konkurence. Na reklamu a marketing je v době „reklamní slepoty“ potřeba vyčlenit mnohem více prostředků, než tomu bylo dříve. Snažíme se oslovit desítky tisíc lidí s nabídkou našich produktů, využíváme té nejmodernější techniky sociálních, newsletterů, bannerů, billboardů, tisíci emailů – více či méně, v neosobní podobě.

Nějak jsme ale zapomněli na obyčejnou osobní komunikaci, na to, že právě my jsme ti, kteří dávají produktu, či službě tvář a jsme tím impulsem, který naladí zákazníka na objednávku. Ženeme se různými marketingovými prostředky za koncovými zákazníky a za tímto účelem pořádáme stovky schůzek, abychom konečně na každé „desáté“ potkali nového zákazníka.

Zde ale přichází zmíněný koncept Business for Breakfast, který je právě založen na budování osobních obchodních vazeb na klíčových principech – poznat, porozumět a důvěřovat. Díky vybudování si pevného obchodního vztahu založeném na důvěře s několika málo lidmi si můžete otevřít nové zdroje obchodních vazeb, kontaktů, zákazníků, inspirace a přístup k informacím a zkušenostem díky vašim obchodním kolegům. Takové obchodní vztahy, které nejsou na úrovni já a zákazník nebo já a odběratel, ale vztahy, jejichž klíčem je spolupráce, prostřednictvím které teprve vzájemně najdete mnoho nových zákazníků.

Kamila Zárychtová, majitelka Business for Breakfast v České republice hovoří o tom, proč ji tento koncept ve Velké Británii zaujal a proč se ho rozhodla vzít do ČR:

„Během svého pětiletého pobytu ve Velké Británii jsem měla příležitost setkat se s Johnem Fisherem, zakladatelem úspěšného, v této době již desetiletého konceptu Business for Breakfast. John mě vzal na pár obchodních snídaní a já jsem žasla nad tím, jak jednoduše a efektivně podnikatelé získávají to, co pro svůj podnik právě potřebují. V konceptu jsem velmi zřetelně viděla nový způsob jak mohou podnikatelé rozvíjet své firmy, zaujmout nové obchodní příležitosti na českém trhu a viděla jsem velký potenciál v rozvoji tohoto jednoduchého, avšak efektivního a prověřeného systému referencí v České Republice.“

Potenciál pro podnikatele v BforB

BforB je příležitost pro každého podnikatele, majitele firmy, profesionála vybudovat si nový obchodní kanál, prostřednictvím kterého může rozvíjet svoji firmu způsobem, který právě potřebuje, získávat nové kontakty a doporučení pro svoji firmu a napojit se do bohatého zdroje informací a zkušeností z jiných oborů. V našich klubech získají všichni, kteří se rozhodnout postavit se profesionálním způsobem k doporučení a berou vážně růst svého podniku tímto způsobem. Co je možné získat? Cokoliv jen hledáte a umíte to pojmenovat. U stolu totiž sedíte s různými lidmi s různými zkušenostmi a každý z nich má nějméně ve svém okolí další 250 kontaktů – těch, které nemáte vy. A právě tam se díky vašim kolegům v klubu můžete dostat, čerpat z nekonečné řady myšlenek, nápadů, rad a kontaktů. Stačí se jen zapojit a hledat svůj konkrétní cíl.

Pokud zrovna nejste velká firma, která má několik desítek zaměstnanců a spolu s nimi svá obchodní, marketingová, IT, sales oddělení, dostáváte se v klubu jednou za 2 týdny právě k těmto lidem, kteří jsou odborníci právě na tyto oblasti a rázem je máte všechny pohromadě kolem sebe a můžete této skvělé příležitosti využít ve svůj prospěch. Však i vy pro jiné znamenáte obrovský přínos! Jste přeci odborníkem zase na svoji oblast.

Jak fungujeme?

Jsme privátní obchodní klub, jehož členem může být pouze jedna firma z jednoho oboru – namísto konkurence podporujeme spolupráci.

Jako člen klubu jste součástí lokální obchodní komunity, která vás podpoří, poradí a doporučí vás do své vlastní sítě obchodních kontaktů.

Členové našich klubů se setkávají se svými obchodními kolegy každé dva týdny pro pravidelné mítinky a předávání obchodních příležitostí. Navštěvováním pravidlených mítinků s vaší skupinou si vybudujete vztahy se stejně smýšlejícími lidmi, kteří by byli schopni vám referovat obchodní příležitosti. Jakmile vás poznají, porozumí tomu, co děláte, a budou vám důvěřovat, rádi vás pak postaví před své kontakty a předají doporučení.

Každý mítink, neboli obchodí snídaně má neměnnou agendu. Je to proto, aby každý měl příležitost hovořit o tom, komu chce být doporučen nebo koho hledá, či co potřebuje najít pro svoji firmu. Podporujeme osobní komunikaci, takže se nemůže stát, že by někdo přišel na obchodní snídani a neměl příležitost se vyjádřit nebo se s někým seznámit.

Co je naším cílem?

Naším cílem je vytvořit českým podnikatelům takové prostředí, ve kterém bude panovat důvěra a vzájemná podpora napříč obory trhu. V našich klubech vracíme do podnikání osobitost, podporujeme komunikaci mezi účastníky tak, aby si byli schopni předávat doporučení, nové kontakty, zákazníky a být si přínosem v různých oblastech rozvoje své firmy. V klubu BforB se můžete obrátit hned na několik zkušených obchodníků, majitelů firem, a manažerů v jakýchkoliv otázkách a pomoci růstu vaší firmy.

 

Více informaci na :

www.obchodnisnidane.cz

www.businessforbreakfast.cz

« Zpět

reklama
reklama
PražskéPříkopy.cz
reklama
NICE MAGAZINE
RIMMEL